Doriți să comandați mobilă, dar sunteți îngrijorat de lipsa de ajutor
în introducerea acesteia în casa dvs. ?
Nu vă faceți griji. Atunci când faceți cumpărături în magazinul nostru, aveți posibilitatea de a comanda un serviciu suplimentar. Alegând această opțiune, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la:
Prin urmare, dacă nu sunteți sigur de situația în care vă veți afla în ziua în care livrăm mobila - apelați la serviciile noastre. Nu uitați, vă puteți baza întotdeauna pe noi!
Avantaje pe scurt:
Zero griji și punctualitate Deschideți ușa și priviți cum echipa noastră ( stabilită în prealabil) vă aduce mobila fără probleme, cu zâmbetul pe buze.
Alegerea serviciilor Aveți posibilitatea să alegeți între un serviciu complet de transport carry-in (echipa noastră de două persoane) și un serviciu de asistență la transport (șofer + client).
Lista de prețuri flexibilă Prețul pe care îl plătiți pentru serviciu depinde de dimensiunea mobilei.
Transportarea indiferent de dimensiune și de etaj Singura dvs. responsabilitate este să vă asigurați că mobilierul va încăpea, de exemplu, prin tocul ușii.
Servicii complete carry-in (transportul nostru în siguranță + transportul înăuntru) Prin combinarea acestor două servicii, suntem siguri că vă veți primi mobila în stare perfectă.
Prețul contribuției:
Stabilirea prețului de contribuție: TIPUL
DE MOBILIER
Livrarea în interiorul locuinței
(livrat de către șofer)
Canapele, Colțare, Fotolii - RON125,00
Canapele L - RON190,00
Canapele U - RON220,00
Fotolii tapițate - RON64,00
Scaune de picior, scăunele, taburete RON60,00 RON30,00
Paturi tapițate și continentale - RON114,00
Paturi pentru copii cu un singur etaj de 1 persoană RON150,00 RON75,00
Paturi extensibile pentru copii și paturi supraetajate cu 2 locuri RON190,00 RON95,00
Paturi supraetajate pentru 3 persoane / 4 persoane - RON125,00
ASISTENȚĂ PENTRU LIVRARE ÎN LOCUINȚĂ (este livrat în locuiță de șofer împreună cu clientul)
0-30 kg RON78,00 RON39,00
31-80 kg RON140,00 RON70,00
81-120 kg RON200,00 RON100,00
121-150 kg RON228,00 RON114,00
151-200 kg RON290,00 RON145,00
Pentru fiecare supliment + RON4,00 + RON2,00
NOTĂ: Nu se poate renunța la serviciile de livrare în locuință și asistență pentru livrarea în locuință în ziua
livrării. Livrarea bunurilor în locuință este un serviciu opțional
*fiecare produs suplimentar adăugat în coș este +30% din prețul serviciului.
*se aplică numai la mobilierul tapițat

Prețul serviciului de ridicare se percepe până la o sumă maximă: 629 lei
Prețul serviciului de asistență la transport se percepe până la o sumă maximă: 315 lei
Întrebări frecvente despre transportul mobilierului (FAQ):
Cum pot comanda un serviciu de carry-in?
Trebuie doar să selectați opțiunea corespunzătoare atunci când plasați o comandă. Opțiunea de a alege este disponibilă în a doua etapă a procesului de achiziție,
În funcție de ce depinde prețul serviciului?
Cena služby závisí na dvou faktorech - velikosti nábytku a volbě varianty naší služby: komplexní výnos nebo pomoc poskytnutá našim pracovníkem. Cenu služby jsme optimalizovali tak, abychom zohlednili nejen očekávání zákazníka, ale také dobu práce našeho týmu, jeho nasazení a profesionalitu. Naším cílem bylo, abychom byli korektní k oběma stranám.
Care este diferența dintre serviciul de transport și ajutorul la transport?
Ajutorul la cărat este o taxă pentru ajutorul șoferului nostru. Transportarea mobilei se realizează apoi cu participarea unei persoane suplimentare organizate de către Client. Pe de altă parte, serviciul de carry-in este un serviciu complet efectuat independent de echipa noastră formată din două persoane, fără participarea dumneavoastră.
Comanda mea este compusă din mai multe piese de mobilier mari și grele - echipa dvs. va avea probleme în a o transporta în întregime?
Categoric nu. Echipa noastră este pregătită să transporte comanda dvs. în întregime, indiferent de mărimea sau greutatea.
Pot anula serviciul de carry-in sau serviciul de ajutor la cărare în ziua livrării?
Nu există o astfel de posibilitate. Într-un astfel de caz, achiziționarea serviciilor este echivalentă cu utilizarea acestora.
Ce se întâmplă dacă nu am achiziționat serviciul de transport sau de ajutor la transport?
Într-un astfel de caz, șoferul va lăsa bunurile livrate la domiciliul clientului.
Prețul include asamblarea?
Nu. La achiziționarea serviciilor de aducere, piesele individuale de mobilier (sau pachetele) vor fi livrate și aduse în locul indicat de client (fără a asambla sau conecta elementele).
Voi primi informații cu privire la data exactă a livrării și a aducerii?
Da. Vom suna în avans cu informații despre data și ora preconizate pentru livrare și eventuala aducere (dacă a fost achiziționată).
/livrarea-mobilei-in-locuinta-s-229.html