Livrarea mobilei în locuință

Livrarea mobilei în locuință

În calitate de comercianți onilne de mobilă și entuziaști ai cumpărăturilor online, știm că achizițiile online de mobilă pot fi o plăcere pură în aproape fiecare etapă. În același timp, suntem conștienți de problema ultimei etape a procesului de comandă, și anume transportul mobilei în locuință. Mai ales dacă locuiți la etaj și dacă mobilierul comandat are o greutate și dimensiuni considerabile.

Doriți să comandați mobilă pentru casa dumneavoastră și vă faceți griji că nu veți fi ajutat la descărcare?

Avem răspunsul - serviciul nostru de mutare a mobilei nu este doar o soluție la problemele dvs., ci și un pas înainte față de concurență. Am luat problema în propriile noastre mâini, indiferent de capriciile companiilor de curierat, de tipul de mobilier sau de numărul de etaje, putem oferi un serviciu complet de livrare sau doar (în funcție de alegerea cumpărătorului).

Prin selectarea serviciului potrivit în coș, puteți fi siguri că mobila dvs. nu numai că va fi livrată în siguranță, dar va fi și dusă cu grijă în camera desemnată (indiferent dacă există etaj sau nu există lift).


- fereastră pentru a selecta serviciul în coș. Costurile se încarcă automat


Livrarea mobilei dvs. prin serviciul de livrare Mobilier-Bogart.ro - o prezentare generală a beneficiilor:

 
 
  Introducerea mobilierului în apartament indiferent de dimensiuni sau de pardoseală
  Este responsabilitatea dvs. să vă asigurați că mobilierul poate fi introdus prin ușa camerei, blocului etc. 
  
  Prețuri flexibile
  Prețul de livrare nu este fix, ci depinde de valoarea totală a comenzii, costul este adăugat automat în coșul de cumpărături.

  Alegerea serviciului
  Puteți alege între un serviciu complet:  asistență la încărcare (șofer + client)...
 
  Complexitate (livrarea noastră sigură + introducerea în locuință cu ajutorul șoferului)
  Prin combinarea acestor două servicii, ne putem asigura că mobilierul dumneavoastră ajunge intact la dumneavoastră.

Cât costă să vă aducem mobila?

 
Vă întrebați cât de mult va costa mobilierul? Am creat o listă clară de prețuri de livrare, punând accentul pe flexibilitate și transparență.

Costul livrării mobilierului variază între 33 și 172 lei și depinde de doi factori: prețul total al comenzii și alegerea serviciului (asistență la introducerea mobilierului în casă). Astfel, aveți control deplin asupra costului și vă permite să adaptați tipul de serviciu la nevoile dumneavoastră.
 


Introducerea mobiliei în locuință (serviciu opțional)
PREȚ DE COMANDĂ PREȚ DE TRANSPORT Asistență la încărcare și descărcare și introducere în locuință.
(Șoferul și cumpărătorul împreună introduc marfa în locuință)

0 lei - 509 lei 54 lei 33 lei
510 lei - 1029 lei
75 lei
43 lei
1030 lei – 1539 lei
128 lei
86 lei
1540 lei – 4439 lei
172 lei
150 lei
Mai mult de 4440 lei 239 lei Livrare gratuită  172 lei

 Întrebări frecvente despre transportul de mobilier (FAQ):
 
 
Cât costă transportul și cât costă mobila?
Costul unui serviciu complet de transport este mai ridicat, în principal pentru că organizăm o echipă de profesioniști în acest scop. Costul serviciului depinde de doi factori - valoarea comenzii și alegerea serviciului: transport complet sau doar asistență la transport. Am optimizat costul serviciului pentru a ține cont nu numai de așteptările clientului, ci și de timpul, angajamentul și profesionalismul echipei noastre. Scopul nostru este corectitudinea față de client.


Care este diferența dintre un transport complet și o asistență la transport?
Un serviciu de asistență la transport este o taxă plătită pentru asistența șoferului nostru. Mobila este apoi preluată de către șofer împreună cu cumpărătorul. Pe de altă parte, serviciul de transport complet este efectuat de echipa noastră - două persoane - în mod independent, fără implicarea cumpărătorului.
 
În ziua livrării, pot renunța la serviciul de transpot complet sau la serviciul de asistență la transport?
Acest lucru nu este posibil. În acest caz, achiziționarea serviciului este echivalentă cu utilizarea serviciului.

Ce se întâmplă dacă nu am achiziționat serviciul de transport complet sau serviciul de transport la încărcare?
În acest caz, șoferul este obligat să livreze mărfurile clientului din mașină în cel mai apropiat punct de la adresa clientului unde poate opri.

Prețul serviciului de asamblare este inclus în preț?
Nu. Dacă achiziționați un serviciu de preluare, vom livra și vom ridica piesele individuale de mobilier (sau coletele) la locația specificată de client (fără a asambla sau împacheta piesele individuale de mobilier).

Voi primi informații cu privire la data livrare odată cu efectuarea plății?
Da. Veți fi informat în prealabil prin telefon cu privire la data și ora preconizate pentru livrare, precum și pentru ridicare (dacă a fost achiziționat acest serviciu).


/livrarea-mobilei-in-locuinta-s-50.html